Step One

every-journey-dribbbble

Chcę udowodnić sobie, że wszystko jest możliwe. I nawet najbardziej absurdalne plany i marzenia, dzięki ciężkiej pracy można zrealizować. Mój plan na najbliższe kilka lat: od zera do himalaisty.

„Rozdzielam wszystko na porcje. Nie patrzę na końcowy efekt, tylko następny etap do wykonania” to motto które przyświeca mi w tym zwariowanym i pewnie wielu z was powie – nieosiągalnym pomyśle.

Każdy etap tej trudnej drogi będzie celem samym w sobie. Nawet jeśli mi się nie uda dojść do samego końca tej wieloetapowej podróży, za kilkanaście lat nie będę mogła sobie powiedzieć, że nie próbowałam.

Życzcie mi powodzenia!

One response to “Step One

Skomentuj

